Jautājumi un atbildes

  • Kur es varu mainīt savu personīgo informāciju un / vai mainīt paroli?

Piesakieties savā kontā, augšējā labajā stūrī noklikšķinot uz sava vārda un nospiediet “INFORMĀCIJA”. Veiciet nepieciešamās izmaiņas un noklikšķiniet uz Saglabāt.

  • Kur es varu pievienot jaunu piegādes adresi un/vai rediģēt/izdzēst pašreizējo?

Piesakieties savā kontā, augšējā labajā stūrī noklikšķinot uz sava vārda un atlasot 'ADRESES'. Rediģējiet, pievienojiet vai izdzēsiet adreses.

  • Kur es varu aplūkot savus pasūtījumus, ka arī lejupielādēt un izdrukāt to rēķinus?

Piesakieties savā kontā, augšējā labajā stūrī noklikšķinot uz sava vārda un atlasot “PASŪTĪJUMU VĒSTURE UN INFORMĀCIJA”. Tiks parādīts visu jūsu pasūtījumu saraksts, kur slejā Rēķins, noklikšķinot uz ikonas PDF, jūs varat lejupielādēt un izdrukāt nepieciešamo rēķinu.

  • Vēlos atgriezt preci no pasūtījuma, ka to var izdarīt?

Vispirms izlasiet atgriešanās nosacījumus. Lai atgrieztu preces, augšējā labajā stūrī noklikšķiniet uz sava vārda un atlasiet “PASŪTĪJUMU VĒSTURE UN INFORMĀCIJA”. Pretī vēlamajam pasūtījumam noklikšķiniet uz "Info" un zemāk esošo produktu sarakstā atzīmējiet preci, kuru vēlaties atgriezt, norādiet atgriešanās iemeslu un noklikšķiniet uz pogas "Pieprasīt atgriešanu". Gaidiet, kad ar Jums sazināsies par atgriešanu.

  • Kur es varu redzēt, kādus manus personīgos datus glabā jūsu tiešsaistes veikals?

Piesakieties savā kontā, augšējā labajā stūrī noklikšķinot uz sava vārda un atlasot “GDPR - PERSONAS DATI”. Šeit jūs varat lejupielādēt šo informāciju PDF vai CSV formātā.

  • Kā noformēt pasūtījumu?

Kad esat pievienojis visas preces grozam, no meklēšanas lodziņa labajā pusē noklikšķiniet uz groza simbola. Pēc tam noklikšķiniet uz "APMAKSĀT". Pārbaudiet (ja nepieciešams, izlabojiet) savu personīgo informāciju un adreses un noklikšķiniet uz “TURPINĀT”. Izvēlieties vēlamo piegādes veidu, ja nepieciešams, ierakstiet komentāru pasūtījumam tam paredzētajā laukā un noklikšķiniet uz "TURPINĀT". Norādiet vēlamo maksājuma veidu, piekrītot pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Pēc tam noklikšķiniet uz "NOFORMĒT PASŪTĪJUMU" un apmaksājiet pirkumu, sekojot norādījumiem.

  • Kā veikt rēķina apmaksu internetbankas kontā (uz Swedbank piemēra)?

Internetbankā jāizvēlas Starptautiskie maksājumi - Eiropas maksājums un jāievada maksājuma informācija no saņemtā rēķina.

  • Kādas maksājuma veidus jūs piedāvājat?

Ir pieejamas šādas maksājuma metodes: maksājums ar bankas pārskaitījumu, maksājums ar Paysera, kas ļauj veikt maksājumus Swedbank, Luminor, Revolut, N26, SEB un Citadeles klientiem. No 01.06.2021 ir pieejama apmaksa skaidrā naudā, izvēloties piegādes veidu "Kurjers Rīgā" (piegādi nodrošina veikala inktoner.lv, nevis Omnivas kurjers)

  • Vai Jums ir servisa centri?

Jā, iepazīties ar mūsu servisa centriem Jūs varat šeit.